card bank ! :D

alololo . . .
huh !lame kan muncet ta update blog kn kn?. .mase ta mgzinkan tok na update laaa . .haha !
kowang nak tawu muncet da ad my own card bank lorh . .
awww ! !best punyer . . :D
bagi siape yang na kutuk aku sebab aku baru jew ad!kutuk laa ade aku kesah !jnji aku ad .daripade kowang ad?lau ta dew diamm2 sudah  .HMM
lepas nie senang la muncet na p shoppng beli barang2 . .hahaa : p
time kaseh card sebab kau wujud dlm hidop aku ! ! lepas nie kau akan jdik mngse aku . .
lau muncet tadew duit kau la owng pertame aku cari taw taw .
haaaa ?
tue la sape swoh kau wujud dlm hidop aku . .hahahah !
sengal aku nie . merepek jew kjew kan kan ?





and now see what  had i done with this card . 





kesian kaw card sebab jdk mgse muncet . .abs la duit dekat dlm card bank nie . .sumpah !mmg ta kekal la duit yang ade dekat dl card nie . .
hahahaah !! ! !  



terima kasih kerane sudi membaca :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan