rindu rindu rindu rindu

aii guys . .hm ! kali nie nak habak pasal memori kerja kat sini iaitu taska mya addin ! !
haha !gase cam ta caye jew dah 5 bulan seyh aku kerja kat situ hm !yang ta best aku mula ambil keputusan tok berhenti !huhu !why aku berhenti . . hm!disebabkan aku nak sambung belajar  laa. .
kerja dekat situ memang giler best lol. .lagiII lau minat kat budakII. .macamII gelagat budakII nie taw . .
hmmm .kite rindu la . .kite rindu nak mandikan budak , rindu nak dodoikan budak , rindu nak pakaikan baju budak , rindu nak gurauII nan budak , rindu segale-segalenyer . .paling gindu gilerII kat budak babybucuk. .alaa , gambaw dy ade kat sebelah tue . .nampak ta ?nampak kan . .cumel ta cumel  ta ?cumel kan kan . .hehe !aku gindu kat ko la budak babybucuk , ,gindu sanad ! adik tunggu teacher ea lau teacher ade mace teacher tengok ko taw budak babybucuk . .tunggu taw cayang . .
kerja kat situ memang banyak pengalaman yang best agpon akak yang kerja kat situ semua satu kepale macam aku . .gilerII punyer kepale . .tapi memang terbaikk la kerja kat situ . .
hmm !7 mei 2012 akhir nyer aku berhenti berkerja di taska mya addin . .tape la . .
lagi pon aku berkerja selame 5 bulan kat sini dapat jugak aku amik lesen kereta !pulawehhhhhh ! !
terbaikk ta terbaikk ta ??haha !kowang ade lesen kereta macam aku ta ?tadew ??
lau tadew tue diamII ea . .hehe . .saje na berlagak cikit . .
mane ta nyer dari titik peloh punyer hasil taw . . 
baru aku rase bukan senang nak cari rezeki nie . .usaha yang lebih penting, ,
ok la ! sekian

terima kasih kerane sudi membaca :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan